شرکت پردازشگر رای آزما با نام تجاری ثبت شده رای نت در ایران در سال 1378 با هدف ارائه خدمات مهندسی کامپیوتر و فنآوری اطلاعات تأسیس گردید. با گسترش استفاده از نرم افزارها و اینترنت در کشور و افزایش روز افزون تقاضا برای استفاده از این فنآوری، این شرکت جهت پاسخگویی به این نیاز، واحد برنامه نویسی این شرکت با متخصصین مربوطه تشکیل و در سال 1383 با دریافت مجوز ارائه خدمات اینترنت (Internet Service Provider) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به راه اندازی ISP گردید و نسبت به ارائه خدمات متنوع اینترنت در غرب استان تهران اقدام نمود. در سال 1391 با دریافت پروانه توزیع اینترنت (ISDP) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در استانهای تهران و البرز، و با گسترش نقاط حضور و دفاتر فروش منطقه ایی توانست با حضور در بین معدود شرکتهای دارای این پروانه، جایگاه خود را در بازار آی تی ایران پر رنگترنماید و دامنهی وسیعی از خدمات برنامه نویسی ، اینترنت و شبکه را به بیش از 3000 شرکت و سازمان معتبر خصوصی و دولتی و نیز هزاران کاربر خانگی ارایه نماید.
این شرکت باتوجه به امکانات گسترده توانست در سال 1395 مجوز کشوری خود را تحت عنوان SERVCO از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره مجوز 35 - 95 - 100 دریافت نماید.
شرکت پردازشگر رای آزما با در اختیار داشتن نقاط حضور (PoP Site) متعدد در استانهای تهران و البرز و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و کارشناسان خبره و متخصص، طیف وسیعی از خدمات نظیر سرویس پهنای باند اینترنت بیسیم،اینترنت پرسرعت ADSL2+ ، خدمات دیتاسنتر و میزبانی وب، اتصال بین شعب و دهها سرویس دیگر را ارایه مینماید.

رای‌نت

تمدید اشتراک
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید