برای بررسی پوشش منطقه خود لطفا پس از انتخاب کد شهر، تلفن خود را وارد نمایید.




سرعتنوع تعرفهنوع تعرفهترافیک داخلیترافیک بین المللمدت زمانقیمت (تومان)
16 مگابیتجشنواره مشترک جدیدبرنزی2400 گیگ1200 گیگیک ماهه80,000
16 مگابیتجشنواره مشترک جدیدبرنزی2400 گیگ1200 گیگسه ماهه150,000
16 مگابیتجشنواره خرید و تمدیدبرنزی2000 گیگ1000 گیگ + 70 گیگ حجم اظافهیک ماهه220,000
16 مگابیتجشنواره خرید و تمدیدبرنزی3000 گیگ1500 گیگ + 130 گیگ حجم اظافهسه ماهه500,000
16 مگابیتجشنواره خرید و تمدیدبرنزی6000 گیگ3000 گیگ + 210 گیگ حجم اظافهشش ماهه900,000
4 مگابیتتعرفه خرید و تمدیدبرنزی40 گیگ20 گیگیک ماهه40,000
4 مگابیت پلاستعرفه خرید و تمدیدبرنزی300 گیگ150 گیگ + 30 گیگ حجم اظافهیک ماه100,000
8 مگابیتتعرفه خرید و تمدیدبرنزی60 گیگ30 گیگیک ماهه50,000
8 مگابیت پلاستعرفه خرید و تمدیدبرنزی400 گیگ200 گیگ + 35 گیگ حجم اظافهیک ماهه120,000
16 مگابیتتعرفه خرید و تمدیدبرنزی120 گیگ60 گیگیک ماهه80,000
16 مگابیت پلاستعرفه خرید و تمدیدبرنزی600 گیگ300 گیگ + 42 گیگ حجم اظافهیک ماهه164,000

حجم اظافه درج شده در بسته ها، قابل انتقال می باشد

تعرفه های درج شده با شماره مجوز های 525011، 526409 ، 526410 ، 525006 در سازمان تنظیم مقررات به ثبت رسیده است.

قطعا برای یک مشتری که می خواهد سرویس اینترنت ADSL خریداری کند، دانستن اینکه این عبارت مخفف کلمات Asymmetric Digital Subscriber Line می باشد و یا اینکه مفهوم فارسی ان خط دیجیتال مشترک نا متقارن است، اگر چه خالی از لطف نیست ولی اهمیت چندانی ندارد. چه چیزی برای خرید اینترنت ADSL اهمیت دارد؟ از انجا که با گذشت بیش از 15 سال از ورود اینترنت ADSL اکثریت مشتریان با آن اشنا هستند، اولین چیزی که در فروش اینترنت ADSL اهمیت دارد، پوشش دهی اینترنت ADSL در منطقه محل سکونت مشتری است.

پس از بررسی پوشش اینترنت ADSL و اگاهی از اینکه مرکز مخابراتی منطقه محل سکونت شما تحت پوشش اینترنت ADSL می باشد، حالا نوبت انتخاب تعرفه و خرید اینترنت ADSL است. با توجه به توسعه شبکه تلفن ثابت و افزایش ضریب نفوذ آن، متاسفانه زیر ساخت های مخابراتی امکان توسعه برابر با تقاضای تلفن ثابت نداشتند و مجبور به استفاده از راه های جایگزین سیم مسی برای توسعه خطوط مخابراتی شدند. از جمله این راه ها می توان به خطوط PCM, UNO و فیبر نوری اشاره کرد. امکان فروش اینترنت ADSL بر روی خطوط فیبر نوری و PCM و UNO غیر ممکن است، اما در عین حال راهکارهایی هم دارد که می توانید در بخش مربوطه مطالعه نمایید. با جستجوی تلفن مورد نظر خود در بخش جستجوی اینترنت ADSL می توانید علاوه بر اطلاع از پوشش دهی مرکز مربوطه، از PCM ، UNO و یا فیبر نوری بودن خط تلفن خود نیز اگاه گردید. قدم بعدی پس از اطلاع از تحت پوشش بودن تلفن ثابت خود، اطلاع از تعرفه خدمات اینترنت ADSL است. اطلاع از تعرفه مهمترین قدم شما پیش از ثبت نام اینترنت ADSL خواهد بود.

خرید اینترنت ADSL

خرید اینترنت ADSL

شرکت رای‌نت با بررسی تمامی رقبای حاضر در بازار تعرفه ایی رقابتی به کاربران خود ارائه می دهد که ضمن تعیین کف قیمت بازار، کیفیت بالاتری هم نسبت به سایر رقبا ارائه نماید و مشتریان سرویس اینترنت ADSL خود را از هر نظر راضی نگهدارد.

حالا نوبت اطلاع از نحوه ثبت‌نام و خرید اینترنت ADSL رسیده

شما برای خرید اینترنت ADSL می توانید از دو طریق اقدام نمایید

. روش اول ثبت‌نام اینترنتی است. در این روش شما با ورود به صفحه تعرفه اینترنت ADSL نسبت به انتخاب سرویس اینترنت ADSL خود اقدام می نمایید و با طی کردن گام به گام مراحل ثبت‌نام در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می نمایید و با پایان بردن مراحل ثبت نام، انتخاب و پرداخت تعرفه و بارگزاری مدارک منتظر رانژه خط و در نهایت تماس همکاران ما خواهید ماند و در مرحله اخر تنها نیازمند انجام تنظیمات مربوطه روی مودم خود خواهید داشت که آن هم اگر خودتان نمی توانید کارشناسان فنی رای‌نت برای شما انجام خواهند داد.

جشنواره ADSL

روش دوم ثبت نام تلفنی است. در این روش شما از طریق تلفن 02148086 با واحد فروش اینترنت ADSL رای‌نت تماس گرفته و ضمن بهره گیری از مشورت همکاران ما در انتخاب سرویس مورد نظر خود نسبت به انجام مراحل ثبت نام به صورت تلفنی اقدام می نمایید و منتظر انجام سایر مراحل مطابق روش اول باقی خواهید ماند.

پس از خرید اینترنت ADSL چقدر زمان می برد تا ADSL روی خط فعال شود؟

مدت زمان راه اندازی اینترنت ADSL رای‌نت به نحوه ثبت نام شما بستگی بسیار اندکی دارد و تنها توصیه ما برای ثبت نام انلاین سهولت در انجام و همچنین 24 ساعته بودن این روش می باشد.

اما بیشترین زمان برای راه اندازی اینترنت ADSL مربوط به بخش مخابراتی ان و رانژه خط در مرکز مخابراتی مربوطه می‌باشد که ما تلاش میکنیم این زمان را نیز برای شما به حداقل کاهش داده و رانژه خط تلفن شما را در 2 الی 5 روز کاری به انجام رسانیم.

حالا ثبت نام کنید

مزایای خرید ADSL

  • اگر تصور شما برمبنای تجربه شما از اینترنت Dialup است باید بدانید که اینترنت ADSL خط تلفن را اشغال نمی‌کند.
  • تنوع تعرفه مزیت دیگر اینترنت ADSL است.
  • اینترنت ADSL ارزان ترین اینترنت حال حاضر ایران است.
  • اینترنت ADSL بسیار پایدار است و به علل گوناگون قطع نمی شود.
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته است. تعجب نکنید این یک مزیت است چون بسیاری از رقبای اینترنت ADSL این خدمت را نمی‌دهند.

برای خرید اینترنت ADSL کدام یک از طرح های قیمت ADSL را انتخاب کنیم؟

کاربران اینترنت ADSL از نظر مصرف به چند دسته تقسیم می شوند اکثریت آنها صرفا بر اساس حجم مصرف دسته بندی می شوند و از نظر سرعت عمدتا توقع یکسانی دارند که در پلن های سرعتی پیش بینی شده در تعرفه های اینترنت ADSL پیش بینی شده است.

شرکت رای‌نت به منظور جلب نظر مشتریان خود اقدام به ایجاد تعرفه در حجم های مختلف نموده است و آنها را در قالب طرح های اقتصادی، برنزی، نقره ایی و طلایی تقسیم بندی نموده است تا به حق انتخاب مشتریان خود احترام بگذارد، تا شما بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید اینترنت ADSL خود اقدام نمایید.

طرح تعرفه اینترنت ADSL اقتصادی

این طرح ویژه مشتریانی است که نیازمند خرید اینترنت ADSL با ترافیک بسیار کم می باشند. شما حتی اگر بنا به دلایل مختلف (سفر، امتحانات، تعطیلات و …) فقط یک ماه نیاز به اینترنت ADSL با حجم کم می باشید می توانید در دوره مورد نظر سرویس خود را با خرید بسته های اینترنت ADSL موجود در این طرح خریداری نمایید. بسته های طرح اقتصادی عمدتا مناسب اشخاصی است که بیشتر به وب گردی می پردازند و استفاده خیلی کمی از شبکه های اجتماعی نظیر اینستا گرام دارند. باید توجه داشته باشید که بسته های اقتصادی هیچ نوع محدودیتی برای بازدیدشما در اینترنت ایجاد نمی نماید و این دسته بندی صرفا بر اساس رفتار مصرف کننده و میزان حجم ترافیک وابسته به این رفتار مصرفی تعریف و ایجاد شده است. لذا توصیه ما ان است که اگر مصرفی خارج از این الگوی مصرفی دارید از سایر تعرفه های اینترنت ADSL رای‌نت استفاده نمایید.

طرح تعرفه اینترنت ADSL برنزی

این طرح قیمت اینترنت ADSL ویژه مشتریانی است که نیازمند خرید اینترنت ADSL  با حجم ترافیک نسبتا متوسط هستند. این قبیل مشتریان اکثرا مشتریانی هستند که مصرف اینترنت آنها بیشتر برای وب گردی است و استفاده از شبکه های اجتماعی در سطح متوسطی دارند و همچنین تعداد افرادی که به مودم وصل شده و از ان استفاده می کنند به صورت متوسط 3 الی 4 نفر است. این قبیل مشتریان می توانند با انتخاب بسته های موجود در طرح قیمت اینترنت ADSL برنزی هزینه های مصرفی خود را کاهش دهند. توجه داشته باشید که می توانید پس از پایان حجم ترافیک اولیه بسته اینترنت ADSL خود نسبت به خرید بسته های ترافیک اضافه اقدام کنید اما با توجه به تنوع تعرفه های رای‌نت، پیشنهاد ما این است که به منظور کاهش هزنه های خود از ابتدا نسبت بخ خرید یک تعرفه با حجم ترافیک متناسب با مصرف خود اقدام نمایید.

طرح تعرفه اینترنت ADSL اقتصادی

خرید اینترنت ADSL با طرح تعرفه اقتصادی ویژه افرادی است که حجم مصرفی ماهیانه اینترنت ADSL آنها بسیار بالا می باشد. این قبیل کاربران با خرید ADSL اقتصادی می توانند از افزایش هزینه های مصرفی خود جلوگیری نموده و نسبت مدیریت بودجه خود اقدام نمایند. با خرید ADSL طرح اقتصادی با وجود اینکه شما مبلغ بیشتری را در ابتدای دوره نسبت به سایر طرح های خرید ADSL پرداخت می کنید، اما در نهایت به واسطه دریافت حجم نرافیک بیشتر، هزینه کمتری را برای خرید اینترنت ADSL با حجم ترافیک بالا متحمل می شوید. بنابراین اگر کاربر پر مصرفی هستید، ما خرید ADSL طرح اقتصادی را به شما پیشنهاد می کنیم.

معایب اینترنت ADSL

  • اینترنت ADSL نسبت به سایر روش ها راه اندازی طولانی تری دارد.
  • در اینترنت ADSL سرعت ارسال بسیار پایین‌تر از سرعت دریافت است.
  • در اینترنت ADSL ارائه اینترنت نامحدود از نظر قانونی میسر نیست.
تمدید اشتراک
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید