پهنای باند اختصاصی

پهنای باند اختصاصی

شرکت رای‌نت به عنوان یکی از بزرگترین ارائه کنندگان پهنای باند اینترنت اختصاصی در استان‌های تهران و البرز است که اکنون توانایی آن را دارد تا خدمات پهنای باند اختصاصی را در سراسر ایران ارائه نماید.

قیمت پهنای باند اختصاصی

اعلام قیمت پهنای باند اختصاصی به عوامل مختلفی از جمله میزان پهنای باند درخواستی، بستر ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی، تعداد ایستگاهای واسط برای ارائه پهنای باند اختصاصی از مبدا تا مقصد و همچنین مالکیت تجهیزات ارتباطی بستگی دارد بنابراین اعلام قیمت پهنای باند اختصاصی به صورت لیست ثابت قطعا امکان پذیر نمی باشد اما ما در واحد فروش پهنای باند رای‌نت، با در نظر گرفتن شرایطی خاص سعی کرده ایم که یک لیست قیمت پهنای باند اختصاصی سازمانی یا اداری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

توجه مهم: جدول تعرفه زیر فقط مربوط به یک مدل از تعرفه های پهنای باند اختصاصی است، در صورتیکه این مدل نیاز شما را برآورده نمیکند، برای گرفتن سایر قیمت ها با واحد فروش تماس بگیرید.

  • سرویس های فوق فاقد محدودیت حجمی می باشد
  • سرویس های فوق به صورت اختصاصی به مشترکین ارائه می گردد.
  • سرویس های فوق قابل خرید از سوی کلیه مشتریان اختصاصی بوده و محدودیت فروش ندارد.

خرید پهنای باند اختصاصی

برای خرید پهنای باند اختصاصی از رای‌نت، کافی است با تلفن:02148086 واحد فروش پهنای باند اختصاصی رای‌نت تماس یگیرید و یا سفارش خود را از طریق فرم زیر برای کارشناسان فروش پهنای باند رای‌نت ارسال نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و ضمن ارائه مشاوره های لازم نسبت به خرید پهنای باند اختصاصی مورد نیاز خود اقدام فرمایید.

خرید پهنای باند اختصاصی

خرید پهنای باند اختصاصی

چرا پهنای باند اختصاصی؟

پهنای باند اینترنت اختصاصی برای کسب و کارها و افرادی مناسب است که نباید در استفاده از اینترنت دچار نوسان سرعت باشند، در واقع پهنای باند اختصاصی، اینترنتی است که مشترکین در هر لحظه از دوره مصرف خود که بخواهند می توانند از 100% ظرفیت سرعت اینترنت خریداری شده خود استفاده نموده و مصرف سایر کاربران شرکت ارائه کننده خدمات اینترنت بر سرعت سرویس پهنای باند اختصاصی کوچکترین تاثیری ندارد. در نتیجه این موضوع پهنای باند اختصاصی اینترنت علاوه بر داشتن سرعت مناسب دارای کیفیت بالاتری هم از لحاظ پینگ تایم (ping time) و همچنین جیتر (jitter) دارد و برای استفاده از سرویس های تلفنی و ویدویی مبتنی بر IP و همچنین برای گیمینگ بسیار مناسب است.

نحوه دریافت پهنای باند اینترنت اختصاصی

شرکت رای‌نت امکان ارائه پهنای باند اختصاصی را با روش های: رادیوی اختصاصی، مایکرویو، فیبر نوری و همچنین VPLS  دارا می باشد.

همچنین با توجه به اینکه شرکت رای‌نت عضو رایپ (Ripe Member) نیز می باشد امکان ثبت AS Number  اختصاصی و برقراری BGP برای مشترکین خود را دارا می باشد  از این رو کسب و کارهایی که نیازمند برقراری BGP Route اختصاصی هستند می توانند از پهنای باند اختصاصی شرکت رای‌نت بهره مند گردند.

پوشش پهنای باند اختصاصی

از آنجاییکه ارائه پهنای باند اختصاصی بر روی بستر های فیبر نوری و همچنین VPLS شرکت ارتباطات زیر ساخت به دلیل پوشش کم شبکه فیبر محدود است و همچنین معمولا هزینه های سربار زیادی را بر روی دوش مشتری می گذارد، شرکت رای‌نت با استفاده از بزرگترین شبکه وایرلس کشوری (بزرگترین در خاورمیانه) که در اختیار دارد، پهنای باند اختصاصی مورد نیاز مشتریان خود را از طریق ارتباط رادیویی پیشرفته و همچنین مایکرویو به مشتریان خود ارائه می نماید و علاوه بر ایجاد پوشش بسیار زیاد، هزینه های سربار مشتریان خود را کاهش می دهد.

مزایای پهنای باند اینترنت اختصاصی رای‌نت

  • بالاترین میزان پایداری سرویس تا سطح 99.9 درصد
  • سیستم مانیتورینگ قدرتمند
  • ارائه نرم افزار مدیریت مصرف(گراف) پهنای باند به مشترک
  • بدون محدودی سرعت تا 2 گیگابیت بر ثانیه
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا امکان افزایش سرعت تا 50% درصد قرارداد به صورت آنی
  • امکان ارائه IP اختصاصی با توجه به نیاز مشنرک
  • نصب و راه اندازی و تحویل فوری
  • امکانسنجی رایگان
  • تجهیزات امانی
  • پشتیبای 24 ساعته در 7 روز هفته بدون تعطیلی
  • ارائه خدمات پشتیبانی حضوری رایگان در صورت نیاز مشترک

جهت دریافت مشاوره و همچنین درخواست خدمات می توانید با واحد فروش رای‌نت به شماره تلفن 02148086 تماس حاصل نموده و درخواست امکان سنجی و مشاوره رایگان پهنای باند اختصاصی را دریافت نمایید.

 

بیشترین پرسش ها در مورد پهنای باند اختصاصی

1چگونه پهنای باند اختصاصی را اندازه گیری کنیم؟
پهنای باند اختصاصی از دو طریق قابل اندازی گیری است. یکی از طریق سایت Speed Test دومی از طریق دانلود و آپلود بدون استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود نظیر IDM و DAP و غیره. توضیح: برای تست دانلود می توانید از طریق ریت دانلود Browser استفاده نمایید.
2پر شدن میزان پهنای باند اختصاصی بر روی پینک تایم تاثیر دارد؟
بله. وقتی ظرفیت پهنای باند اختصاصی شما پر می شود، زمان دریافت و ارسال بسته های پینگ را تحت تاثیر خود قرار داده و سرعت پینگ تایم بالا خواهد رفت.
3نحوه دریافت پهنای باند اختصاصی چگونه است؟
شما برای دریافت پهنای باند اختصاصی کافی است که درخواست خود را شامل میزان پهنای باند اختصاصی و همچنین محل دریافت پهنای باند به واحد فروش رای‌نت ارائه نمایید.
4تعیین بستر ارائه پهنای باند چگونه صورت می پذیرد؟
تعیین بستر ارائه پهنای باند اختصاصی عمدتا بر اساس امکانات موجود مشترک و همچنین میزان پهنای باند اختصاصی مورد نیاز تعیین می گردد.
5قیمت پهنای باند اختصاصی چقدر است؟
پهنای باند اختصاصی مثل سرویس های اشتراکی نمی تواند دارای جدول تعرفه قیمت ثابت باشد و نحوه تعیین قمت پهنای باند اختصاصی بر اساس میزان پهنای باند درخواستی، محل دریافت پهنای باند اختصاصی و همچنین بستر ارائه خدمات محاسبه و به مشترک اعلام می گردد. اما در نهایت شرکت رای‌نت با توجه به جمیع شرایط بهترین قیمت ممکن را به مشتریان خود اعلام می نماید.
تمدید اشتراک
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید