شروع قوی با رای نت

مرکز تلفن voip

0 %

رضایت مشتریان

۲5سال

تجربه کاری

مرکز تماس ابری

بدون نیاز به خرید سرور و سخت افزار و تنها با دریافت پنل مرکز تماس رای نت می توانید از خدمات voip در سراسر کشور استفاده نمایید.

مرکز تماس اختصاصی

ویژه سازمان ها و مراکز بزرگ که با نصب و کانفیک مرکز تماس بر سرور به صورت اختصاصی ارائه می گردد.

بهترین نتایج با رای نت

مرکز تماس چیست؟

مرکز تماس یا کال سنتر (Call Center) راهکاری مهم برای ساماندهی تماس‌های متوسط و انبوه برای کسب و کارها است.

راه اندازی مرکز تماس به هزینه و زمان زیادی برای خریداری، نگهداری و بروزرسانی تجهیزات، و استخدام و آموزش چند اپراتور نیاز دارد. اما با خدمات برون سپاری مرکز تماس ابری «دفتر شما» دیگر نیازی به صرف هزینه کال سنتر ندارید و در کوتاهترین زمان تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده اپراتورهای ما با استفاده از به روزترین سیستم‌های مدیریت یک مرکز تماس هوشمند آماده خدمت به شما هستند.

 

امکان ایجاد نامحدود داخلی

امکان ایجاد دورکاری برای کارمندان
امکان دریافت خروجی از مکالمات
امکان ضبط مکالمات
چگونه مرکز تماس راه اندازی کنیم ؟

انواع مرکز تماس

مرکز تماس ابری
مرکز تماس اختصاصی
تلفن گویا
0 +

مرکز تماس اختصاصی

0 +

مرکز تماس ابری

0

تلفن گویا

0 +

سابقه فغالیت

خدمات ما

مزایای خدمات مرکز تماس

مدیریت متمرکز تماس‌ها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کاهش هزینه‌های ارتباطی

با استفاده از سیستم‌های سانترال، هزینه‌های ارتباطی شما به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. این سیستم‌ها امکان برقراری تماس‌های داخلی رایگان بین دفاتر و شعب مختلف را فراهم کرده و هزینه‌های تماس‌های خارجی را به حداقل می‌رسانند.

امکانات پیشرفته

سیستم‌های تلفن سانترال رای نت با امکانات پیشرفته‌ای نظیر انتقال تماس، پیام‌گیر صوتی، کنفرانس تلفنی و گزارش‌گیری تماس‌ها، شما را قادر می‌سازند تا به بهترین شکل ممکن ارتباطات خود را مدیریت کنید.

کیفیت صدای بالا و پایدار

خدمات VoIP رای نت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، کیفیت صدای بالا و پایدار را در تماس‌های صوتی و تصویری تضمین می‌کنند. این خدمات به شما امکان می‌دهند تا ارتباطاتی شفاف و بدون اختلال داشته باشید.

انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری

با خدمات VoIP رای نت، شما می‌توانید سیستم‌های ارتباطی خود را به سادگی و با توجه به نیازهای کسب‌وکارتان ارتقاء دهید. این خدمات امکان افزودن یا حذف خطوط تلفن و کاربران را به سرعت و با کمترین هزینه فراهم می‌کنند.

کاهش هزینه‌ها

با استفاده از خدمات VoIP، هزینه‌های تماس‌های بین‌المللی و بین‌شهری شما به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. این خدمات از بستر اینترنت برای برقراری تماس‌ها استفاده کرده و هزینه‌های ارتباطی شما را به حداقل می‌رسانند.

انواع مرکز تماس

مرکز تماس اختصاصی

در صورتی که شما یک سازمان یا واحد تجاری بزرگ با تعداد نیروی بیش از 50 نفر هستین ، استفاده از مرکز تماس اختصاصی به شما پیشنهاد می گردد.

مرکز تماس اختصاصی بر روی سرور شما نصب شده و امکان قرار گرفتن سرور در محل دفتر شما یا در دیتاسنتر رای نت وجود دارد

مرکز تماس ابری

مرکز تماس ابری تمامی امکانات مرکز تماس اختصاصی را دارا می باشد و تنها تفاوت آن نصب آن بر روی سرورهای مجازی در دیتاسنتر رای نت می باشد و از نظر هزینه نسبت به مرکز تماس اختصاصی بسیار مرغوم به صرفه تر می باشد.

تلفن گویا

کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها که تعداد نیروی کاری آن ها کم بوده و می خواهند با هزینه بسیار کم از خدمات تلفن ثابت و تلفن گویا استفاده نمایند ، می توانند از این خدمت استفاده نمایند.