رای‌نت

راه اندازی اینترنت شهرک صنعتی چهاردانگه

خرید اینترنت در چهاردانگه

خرید اینترنت وایرلس در شهرک صنعتی چهاردانگه

رای‌نت بهترین ارائه کننده اینترنت شهرک صنعتی چهاردانگه. برای دریافت اینترنت با کیفیت همین حالا با واحد فروش رای‌نت تماس حاصل نمایید. تلفن:02148086

شهرک صنعتی چهاردانگه یکی از شهرک های صنعتی واقع در جنوب غربی استان تهران است که از امکانات مخابراتی ضعیفی برای دریافت اینترنت ADSL برخوردار است. لذا شرکت رای‌نت با احداث یک پاپ سایت مخابراتی و نصب دکل اینترنت در این منطقه اقدام به ارائه اینترنت وایرلس در شهرک صنعتی چهاردانگه نموده است. از آنجایی که اصناف فعال در شهرک صنعتی چهاردانگه نیازمند اینترنت با کیفیت بالایی می باشند، شرکت رای‌نت برای این شهرک سرویس های متنوعی را تدارک دیده است که هر یک از فعالین این شهرک بتوانند بسته به نیاز خود نسبت به انتخاب سرویس اینترنت مورد نظر خود اقدام نمایند.

انواع اینترنت شهرک صنعتی چهاردانگه

با توجه به پوشش بسیار ضعیف اینترنت ADSL و اینترنت TD-LTE در شهرک صنعتی چهاردانگه تنها اینترنت وایرلس است که می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان در شهرک صنعتی چهاردانگه باشد. بنابراین شرکت رای‌نت به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان خود پلان های تعرفه زیر را تدارک دیده است.

ارائه IP ثابت در شهرک صنعتی چهاردانگه

همچنین با توجه به نیازهای صنعتی، شرکت رای‌نت بر روی تمام سرویس های خود IP ثابت ارائه می نماید اما تعداد IP ثابت بر روی سرویس های حجمی و نامحدود تنها یک عدد می باشد و اگر نیازمند دریافت تعداد IP بیشتری بر روی سرویس خود هستید، می بایست نسبت به خرید پهنای باند اختصاصی اقدام نمایید.

اگر شما قصد دریافت IP ثابت صرفا برای مشاهده دوربین های مداربسته را دارید، تنها دریافت یک IP برای شما کفایت می کند ضمن اینکه حتی اگر نیازمند تعداد بیشتری IP نیز باشید می توانید این نیاز را از طریق port forwarding نیز به انجام رسانید و نیاز خود را مرتفع نمایید. شرکت رای‌نت تنظیمات مربوط به port forwarding مورد نیاز شما در شهرک صنعتی چهاردانگه را به صورت رایگان به انجام می رساند.

تجهیزات مورد نیاز برای دریافت اینترنت در شهرک صنعتی چهاردانگه

برای دریافت اینترنت وایرلس در شهرک صنعتی چهاردانگه نیازمند خرید تجهیزات گران قیمیت نیستید و تنها با خرید یک آنتن و رادیو وایرلس با برد کوتاه می توانید در شهرک صنعتی چهاردانگه اینترنت پرسرعت مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

درواقع برای دریافت اینترنت می بایست که یک رادیو وایرلس روی پشت بام محل مورد نظر نصب گردد و از طریق کابل شبکه اینترنت به داخل مجموعه منتقل گردد و با اتصال کابل به پورت شبکه و یا روتر وایرلس از اینترنت روی شبکه داخلی مجوعه استفاده نمایید. برای سفارش و خرید اینترنت وایرلس در شهرک صنعتی چهاردانگه می توانید از طریق تماس با واحد فروش رای‌نت با تلفن 02146847000 تماس حاصل نمایید و یا با ورود به صفحه اینترنت وایرلس و انتخاب تعرفه نسبت به ثبت نام و خرید اینترنت در شهرک صنعتی چهاردانگه اقدام نمایید.

خروج از نسخه موبایل