رای‌نت

اینترنت وایرلس 50Mb.s

اینترنت وایرلس 50 مگ

از زمانی که پای اینترنت به ایران باز شد سالهای زیادی نمیگذرد اما آن صدای نوستالژیک مودم dialup که شبها آرامش خانواده را برهم می زد هنوز هم گاهی در گوش های ما تکرار می شود. آن روزها انقدر حس شنوایی ما تقویت شده بود که از صدای بوق های مودم می تونستیم متوجه سرعت اتصال اینترنت بشویم و یا اینکه پایان اعتبار اکانت را قبل از ظاهر شدن error 691 روی صفحه مانیتور تشخیص دهیم. اما آن چیزی که از همان روزها برای ما اهمیت داشت سرعت اتصال اینترنت بود که بعدها با ورود اینترنت ADSL به ایران چشم ما به جمال سرعت 64 کیبوبیت آشنا شد و دنیای اینترنت رنگ بوی دیگری پیدا کرد. همزمان با گسترش پوشش اینترنت ADSL در کشور بود که وارد سالهای تاریک این صنعت در ایران شدیم و دریافت اینترنت با سرعت بالاتر از 128 برای کاربران خانگی ممنوع شد و کاربران برای دریافت سرعت بالاتر از 128 مجبور به استفاده از انواع ترفندها شدند و خدا پدر آن مسئولی را بیامرزد که با وجود آن قانون اشتباه راه های فرار از قانون را برای کاربران اینترنت پرسرعت باز گذاشت.

کدام اینترنت بهتر است

امروزه و با گسترش استفاده از اینترنت رقبای زیادی برای عرضه اینترنت با سرعت های بالاتر وارد بازر شده اند که می توان از ADSL, TD-LTE, Wireless و 4G & 5G نام برد. اما واقعا برای استفاده از اینترنت با سرعت بالا کدام یک بهتر است؟

اگر نیاز شما به اینترنت با سرعت های بالاتر از 16 مگایبت باشد، قطعا اینترنت ADSL از لیست انتخاب های شما خارج خواهد شد هر چند که در سرعت های زیر 16 مگابیت هم اینترنت ADSL معایبی دارد که ممکن است نتواند سرعت درخواستی شما را تحویلتان بدهد.

از طرفی اینترنت 5G نیز هنوز وارد بازار ایران نشده است و اینترنت 4G هم به دلیل قیمت بالای خود برای استفاده های با حجم ترافیک بالا اصلا مناسب نیست. در نتیجه در این محدوده تنها دو رقیب TD-LTE و اینترنت وایرلس باقی می مانند که در ادامه با بررسی معایب و مزایا هر دو سرویس به آن می پردازیم.

معایب و مزایای اینترنت TD-LTE

اگر بخواهیم به مزایای اینترنت LTE اشاره کنیم باید از سرعت بالا، عدم نیاز به خط تلفن، نصب و راه اندازی سریع و قابلیت جا به جایی در صورت نقل مکان نام برد برای معایب هم می توان از نوسان سرعت و قیمت بالای آن نام برد.

معایب و مزایای اینترنت وایرلس

تو این مقاله سعی کردیم که از اینترنت وایرلس و مزایای آن تعریف کنیم پس در یک جمله باید خدمت شما بگم که اینترنت وایرلس هیچ عیبی ندارد. اما نه علت اصلی اینه که اینترنت وایرلس واقعا هیچ عیبی نداره و تنها عیب آن نبود پوشش گسترده است که آن هم در شرکت رای‌نت حل شده و گسترده ترین پوشش اینترنت وایرلس در کل کشور در اختیار رای‌نت قراردارد.

اما برای مزایای اینترنت وایرلس باید از سرعت بالا، عدم نوسان سرعت، نصب و راه اندازی سریع، عدم نیاز به خط تلفن، قابلیت جا به جایی در صورت نقل مکان و قیمت خیلی مناسب آن نام برد.

بهترین اینترنت ایران کدام است؟

با توجه به توضیحات داده شده نتیجه میگیرم که اینترنت وایرلس بهترین اینترنت ایران است و اگر قصد دارید که یک اینترنت خوب و مطمئن تهیه کنید که خیالتون هم از هر جهت راحت باشه می تونید اینترنت وایرلس را انتخاب کنید. در پایان باید به شما مژده بدم که شرکت رای‌نت علاوه بر اینکه پوشش گسترده ایی در سراسر کشور دارد تنوع تعرفه بسیار زیادی را برای مشترکین خود تدارک دیده که کاربران قادر به انتخاب و خرید اینترنت نامحدود و حجمی باشند و علاوه بر همه اینها سرعت اینترنت وایرلس را برای مشترکین خود به 50 مگابیت رسانده است. مشاهده تعرفه اینترنت وایرلس

خروج از نسخه موبایل