رای‌نت

اپلیکیشن مدیریت مشتریان راه اندازی شد

اپلیکیشن اندروید شارژ اینترنت

همزمان با افتتاح وبسایت جدید شرکت رای‌نت اپلیکیشن مدیریت مشتریان رای‌نت نیز راه اندازی شد. از این پس کاربران می توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلف همرا اندرویدی خود نسبت به خرید و یا تمدید اشتراک اینترنت پرسرعت و همچنین مشاهده ریز مصرف و سایر امکانات نرم افزار مدیریت مشتریان (CRM) رای‌نت استفاده نمایند.

دریافت هشدار اتمام سرویس اینترنت پرسرعت

یکی از قابلیت های مهم اپلیکیشن مدیریت مشتریان رای‌نت ارسال پیام هشدار اتمام سرویس پیش از پایان اعتبار و یا حجم بسته اینترنت مشترکین به آنها می باشد. این قابلیت از آنجایی اهمیت دارد که اکثر مشترکین اینترنت پرسرعت موفق به دریافت و یا رویت به موقع پیامک های ارسالی در این خصوص نمی شدند و درنهایت بدون اطلاع ایشان بساه اینترنت پرسرعت خریداری شده به اتمام می رسید.

استفاده آسان

شما با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود که در لحظه تسبت به مشاهده ریز مصرف، خرید و یا تمدید اشتراک اینترنت پر سرعت خود بدون نیاز به ورود در پروفایل کاربری خود اقدام نمایید.

دریافت اپلیکشن برای اندروید

کاربران اندروید می توانند فایل اپلیکیشن اندروید را از لینک زیر دریافت نمایند.

دریافت فایل APK با حجم 6.4 مگابیت: دانلود

دریافت اپلیکیشن برای IOS

متاسفانه با وجود اینکه اپلیکیشن مدیریت کاربران رای‌نت در نسخه IOS هم طراحی شده است، بخاطر تحریم ها امکان بارگذاری و استفاده کاربران از آن تا این لحظه محیا نشده است. در صورت رفع این مشکل این اپلیکیشن نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

خروج از نسخه موبایل